Xiaomi roller, Ninebot roller, alkatrészek, tartozékok, szerviz

ELEKTROMOS ROLLEREK, KERÉKPÁROK, MOTOROK, ALKATRÉSZEK, TARTOZÉKOK, SZERVIZ

Sur-ron Light Bee X (piros) elektromos segédmotorkerékpár (L1EB kategória)

A SUR-RON FIREFLY LIGHT BEE CITY városi motor terep változata. Az új vezérlőnek köszönhetően finomabb a teljesítmény leadás, mely egyúttal 20%-al nagyobb is lett. Ennek következtében jobb a gyorsulás és reakció idő, illetve kb. 10 km/h -val nagyobb a végsebesség. A komolyabb vezérlés mellett még az alábbi extrákat kapta a PERFORMANCE változat:

  • DNM USD 8 első teleszkóp 203 mm-es rugóúttal
  • Fejlesztett vezetési pozíció: szélesebb-magasabb kormány, szélesebb-vastagabb ülés
  • Nagyobb igénybevételre tervezett GOLD O-gyűrűs lánc a nagyobb élettartam és az alacsonyabb zaj-kibocsájtás érdekében
  • Megerősített fékek: 4 dugattyús, titánium bevonatos munkahengerrel rendelkező fékek, szinteres fékbetétekkel a jobb hőleadás és nagyobb fékezőerő érdekében
  • Pro markolatok szürke színben
  • Új, 2019-es matricázás
Raktáron
Részletek

Sur-Ron Firefly Light Bee Performance X elektromos motor

Minek nevezzelek babám…  Valóban nem egyszerű bekategorizálni a SUR RON Light Bee járgányokat. Van, aki elektromos kerékpárnak tartja az alacsony súlya (kevesebb mint 50 kg) és a jónéhány DH kerékpáros alkatrészek miatt (Shimano Saint klón 4 dugattyús, titánium bevonatos fékek, DNM USD 203 mm-es levegős DH teleszkópok, stb (melyeknek köszönheti kategóriájában extrémen alacsony súlyát). Mások viszont inkább elektromos motorkerékpárnak, a 6000 W-os (8 lóerő!) csúcsteljesítménye és a pedálok hiánya miatt. Szerintem talán a legjobb címke az ultrakönnyű elektromos dirtbike lesz. Nézzük mit is tud a Performance változat:

Menetteljesítmények:

Az 50 kg-os saját súlyhoz párosuló 8 lóerő, 200 Nm nyomaték segítségével kategóriájában brutális gyorsulás, akár 80 km/h-ás végsebesség, 45 fokos emelkedő leküzdő képesség, 40-100 km-es hatótáv jellemzi.

Méretek:

187 x 78 cm befoglaló méretű dirtbike-unk szabad hasmagassága 27cm, saját súlya 47 kg míg terhelhetősége 100 kg. A motor teljes magasság 105 cm, míg az ülésmagasság 81 cm. Itt halkan megjegyzem 107 kg-os testsúlyom alatt is meglehetősen fickósan ugyanakkor kezesen viselkedett a teszt időszak alatt.

Vázszerkezet:

A SUR-RON által fejlesztett mindössze 7,8 kg-ot nyomó nagy teherbírású, 6000 tonnás prés alatt hidegen sajtolt alumínium ötvözet váz, G3-as ívelt felületekkel.

Motor:

A piacon régi motorosnak számító GOLDEN MOTOR „axial-flux” motorját a HMP3000-et választották a legtöbb erőt a legkisebb csomagban elv alapján. Főbb paraméterek:

  • 60V, egyenáramú, kefe nélküli léghűtéses közép-motor
  • 6000W (8 lóerő) csúcsteljesítmény
  • motor tengelyen mért 35,4 Nm (1000-es motorfordulaton) nyomaték
  • 4300 fordulat/perc
  • 97,6%-os hatékonyság
  • 7 kg-os motor súly

Erőátvitel:

A motor „Coaxial Multistage” hajtásrendszerrel rendelkezik. Primer oldalon az alacsony hangkibocsájtás érdekében a német Continental által gyártott szíjhajtás található 2,217 -es áttétellel. Míg a szekunder oldalon egy O-gyűrűs heavy-duty motorkerékpárlánc közvetítésével 3,248-as áttétel aránnyal hajtja meg a hátsó 48 fogas lánckereket (teljes áttétel: 1:7,6). Lehetőség egy kis nyomaték növelő tuningra: kaphatók 58, 60, 64 fogas alumínium lánckerekek is, sőt a szekunder szíjhajtás sem akadály, mint a hogy a primer lánc hajtás sem!

Vezérlő:

A SUR-RON saját fejlesztésű X controller -je szinuszos vezérlésű, +20% -al nagyobb teljesítmény, halkabb üzem, finomabb teljesítmény szabályozás, erősebb rekuperáció.

Kijelző:

A bal oldali markolatnál található kisméretű monochrome kijelző, háttérvilágítással, aktuális, maximális sebesség, összes-napi kilométer kijelzéssel.

Akkumulátor:

Zárt IP65 tokozású kivehető akkupakk, Panasonic PF 2900 mAh (gond nélküli 10C-s áramerősség leadás!!) 18650 cellákból építve, 16S11P elrendezésben, 60V 32Ah (1920 Wh) kapacitással. Ez az akkupakk elegendő energiát biztosít a motornak 25 km/h -ás sebesség esetén 100 km, míg terepen, verseny körülmények között akár 40 km megtételére.

Töltés:

60V-os 10A-es gyors töltő teljes alumínium házban, hűtő-bordázva, külső ventilátorral ellátva. A teljes töltési idő 2,5 -3,5 óra!

Lengéscsillapítás:

A kemény terepen is kiváló rugózásról elöl a DNS USD 8 collos rugóútjával (203 mm) rendelkező levegős, fordított villás DH teleszkópja gondoskodik.  Hátul pedig az Intersect TR progresszív himbarendszerébe csatlakozó DNM BURNER RCP-2S 240 mm rugóútjával és sok-sok állítási lehetőségével rendelkező rugóstag segít be.

Kerekek:

Elől-hátul 70/100-19 méretű motorkerékpár felnin, bütykös CST motorkerékpár külső gumik. Super-moto szett opcionálisan elérhető.

Extrák:

  • USB töltőaljzat
  • nagyon erős LED-es első, hátsó világítás
  • oldal kitámasztó, biztonsági kapcsolóval
  • kürt
  • hátsó sárvédő

Garancia:

12 hónap, magyarországi garancia.

Tuning lehetőségek:

  • super-moto kerékszett
  • primer lánchajtás
  • szekunder szíjhajtás
  • 58, 60, 64-es hátsó forgácsolt alu fogaskerekek a nagyobb nyomaték érdekében
  • egyedi matrica szettek
  • műanyag markolat-védők

Összegzés:

Az alacsony összsúly, a passzív-aktív tömegarány erősen kerékpáros jellege, ugyanakkor a több mint 8 lóerős és hatalmas nyomatékú villanymotor erősen különleges feelinget ad ennek a meglehetősen izgalmas játékszernek, mely könnyedén meghódítja az endurózás szerelmeseinek a szívét. Vigyázat, erősen addiktív! Ha bátor vagy, és felvállalod ezt a kockázatot, várunk tesztvezetésre üzletünkbe!

Kipróbálnád? Reméljük meghoztuk a kedved! Tesztvezetésre ide kattintva tudsz jelentkezni.

Adatok
Cikkszám:
2149T